از اینجا شروع کنید
پاسخ های سریع
  • از کجا بفهمم کدام محصولات تخفیف دارد؟

    می توانید در کانال تلگرام یا اینستاگرام ما عضو شوید و تخفیف ها را دریافت کنید. علاوه بر آن، هر هفته در اسلایدر صفحه اصلی، چند قالب یا افزونه منتخب را تخفیف میگذاریم. از دکمه های زیر می توانید برای دسترسی راحت تر استفاده کنید.

  • قالب ها پس از خرید مطابق دمو هستند؟

    بله، نسخه ی دریافتی شما کاملا مطابق با دموی محصول ارائه خواهد شد. اگر غیر از این باشد، می توانید نگاهی به سوالات مرجوع کردن خرید داشته باشید. همه محصولاتی که در راست چین عرضه می شوند، پیش از انتشار چک و بررسی شده و از هر لحاظ آماده برای کار روی سایت شما هستند.

  • چگونه از کد تخفیف استفاده کنم؟

    کافی است کد تخفیف را یادداشت یا کپی کنید. پس از انتخاب دکمه ی خرید و دانلود، برروی عبارت “کد تخفیف دارم” کلیک کرده و آن را درج نمایید. با زدن دکمه ی اعمال، در مرحله ی پرداخت هزینه ی محصول با لحاظ نمودن کد شما محاسبه و نمایش داده خواهد شد.

سفارش و بازگشت

پشتیبانی مشتریان

  • لایسنس چیست؟

    برخی محصولات اختصاصی راست چین با لایسنس ارائه شده است بدین معنی که محصول نیاز به کد خرید و نام کاربری خریدار دارد. چنانچه بعد از نصب قالب لوگوی راست چین در پنل مدیریت قالب ظاهر شود شما نیاز به فعالسازی لایسنس محصول خواهید داشت . لوگوی درخواست لایسنس تنها یکبار و فقط در زمان فعالسازی محصول فراخوانی شده و تاثیری در کاهش سرعت سایت نخواهد داشت.

  • برای فعالسازی لایسنس محصول چگونه باید اقدام کرد؟

    برای فعالسازی محصول شما باید نام کاربری و کدسفارش محصول مدنظر خود را در بخش فعالسازی قالب، در محصول دریافتی ثبت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله آموزش فعال کردن لایسنس قالب های راست چین مراجعه نمایید.

     

  • آیا اجازه حذف کپی رایت محصول دارم ؟

    برخی محصولات راست چین با کپی رایت عرضه شده است بدین معنی که لینک توسطعه دهنده قالب در فوتر قالب در معرض نمایش قرار دارد در این طور موارد کاربران برای حذف کپی رایت بایستی مطابق قوانین صفحه پروفایل فروشنده قالب اقدام نمایند. در صورتی که محصول دارای کپی رایت باشد و کاربر بدون اجازه طراح اقدام به حذف کپی رایت نماید راست چین می تواند کاربر را از دریافت بروزرسانی محصول محروم نماید.

  • در صورتی که با طراح محصول به مشکل برخوردم، چگونه می توانم مورد را پیگیری کنم؟
    • در صورت بروز مشکل با طراح محصول، شما می توانید مراتب را از طریق تیکت به مدیریت راست چین اعلام بفرمایید.
    • به همه کاربران گرامی راست چین پیشنهاد می کنیم، مشکلات را از طریق تیکت پیگیری کنند. چون تیکت مستند و قابل پیگیری است.
    • تیم پشتیبانی راست چین تلاش می کند در سریع ترین زمان ممکن تیکت های مدیریت را پاسخ دهد. اما احیانا اگر بیشتر از ۲۴ ساعت پاسخدهی طول کشید، لطفا با شماره ۰۳۸۳۱۱۲۴ تماس بگیرید. همینجا از صبوری شما سپاسگزاریم.
  • اگر قصد خرید مجدد محصولی در راست چین را داشته باشم چه کنم؟ کد تخفیف به من تعلق می گیرد؟

    بله، شما می توانید چنانچه قالب مناسب خود را یافتید، آن را چندین بار برای استفاده بر روی دامنه های مختلف خریداری کنید. برای تخفیف هم کافی است به طراح تیکت بزنید و تا ۵۰ درصد، طبق نظر طراح، تخفیف دریافت کنید.

  • در صورتی که در فرآیند خرید قالب ، پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کسر شود، چه کنم؟

    گاهی ممکن است هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت موفق نباشد. در این موارد جای نگرانی نیست. معمولاً وجه در حساب های میانی بانک قرار گرفته است و خود بانک پس از ۴۸ ساعت مبلغ را به طور خودکار برگشت می دهد. چنانچه پس از ۴۸ ساعت، وجه به حسابتان بازنگشت، مشکل را از طریق بخش تیکت ها در راست چین مطرح نمایید تا رسیدگی شود.

  • اگر بخواهم قالب که از راست چین خریده ام، روی هاستم نصب شود، چه کنم؟
    • برخی از محصولات راست چین دارای نصب رایگان هستند که در توضیحات قید شده.
    • همه قالب ها، بسته نصب آسان دارند که به راحتی و در کم تر از ۱۰ دقیقه خودتان می توانید آن را نصب کنید.
    • آموزش تصویری بسته نصب آساندر فایل دانلود شده، پس از خرید، فایل راهنما وجود دارد.و در نهایت، محصول شما دارای پشتیبانی است که بهتر از هر کسی از جزئیات آن مطلع است.
    • اگر در نصب دچار مشکل شدید، با استفاده از تیکت می توانید از ایشان کمک بگیرید.
  • اگر بخواهم تغییر یا شخصی سازی در قالبی داشته باشم، چطور باید اقدام کنم؟

    شخصی سازی قالب و افزونه توسط راست چین انجام نمیشود. در حال حاضر چنانچه قصد شخصی سازی قالب دارید باید شخصا با شرکت های طراحی وب اقدام کنید. و یا در سایت های فریلنسری پروژه ای تعریف کنید و این کار را به آزادکار ها بسپارید. It.